Home sweet home...

Så är man verkligen hemma igen då. Det känns ända ner till fötterna. Igår var vi hemma hos mig, det vanliga gänget...såååå roligt att se alla igen - ett halvår - hallååå! Men tillbaka till gårdagen: vår balkong med cider, vodka, öl och annat gott (även ostbågar fanns till hands) mums! Jag, Emma, syrran, My, Folke, Fia och Robin begav oss senare ner till centrum för att ta en öl pa Lilla torg, gud vad mysigt, men hallå - det gar ju inte att jämföra med något torg i Rom, men det fick duga! Självklart sa avslutade vi med ett brakmål pa stippes!





Kommentarer
Postat av: Amelie

hej! du träffade mig på art café i rom.. jag gick på borgar förra året :) vet inte om du minns, men jag ska i alla fall börja plugga i rom nu och det vore kul att prata lite med dig, om boende och sånt :) [email protected]

2007-06-25 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback